W124 1988

Alt vedrørende teknik
Besvar
Per Clausen
Indlæg: 4
Tilmeldt: 19. jun 2009, 10:21
Geografisk sted: Dragør

W124 1988

Indlæg af Per Clausen »

1: I perioder vibrerer motor som om den kun kører på 5 cylindre ud af 6. Har skiftet tændrør, men de kokser hurtigt til igen.
Hvad kan der være galt ?
2: Kan man selv stille på kaburator ved luft/benzin blanding ?
3: Bruger en del olie.
Daimler
Indlæg: 202
Tilmeldt: 11. jun 2009, 17:32
Geografisk sted: Haderslev

Re: W124 1988

Indlæg af Daimler »

Per Clausen skrev:1: I perioder vibrerer motor som om den kun kører på 5 cylindre ud af 6. Har skiftet tændrør, men de kokser hurtigt til igen.
Hvad kan der være galt ?
2: Kan man selv stille på kaburator ved luft/benzin blanding ?
3: Bruger en del olie.
Du skulle nok ta og få skiftet ventil hætter det er forholdsvis nemt, det har jeg gjort på mange, af de maskiner og det hjælper. :wink:
Nu er der jo ikke rigtig en kaburator på den model :wink: og så er det jo også nok bedest med en 4gas tester når man skal stille på blandingen.
Per Clausen
Indlæg: 4
Tilmeldt: 19. jun 2009, 10:21
Geografisk sted: Dragør

Re: W124 1988

Indlæg af Per Clausen »

Daimler skrev:
Per Clausen skrev:1: I perioder vibrerer motor som om den kun kører på 5 cylindre ud af 6. Har skiftet tændrør, men de kokser hurtigt til igen.
Hvad kan der være galt ?
2: Kan man selv stille på kaburator ved luft/benzin blanding ?
3: Bruger en del olie.
Du skulle nok ta og få skiftet ventil hætter det er forholdsvis nemt, det har jeg gjort på mange, af de maskiner og det hjælper. :wink:
Nu er der jo ikke rigtig en kaburator på den model :wink: og så er det jo også nok bedest med en 4gas tester når man skal stille på blandingen.
OK.
Tak for svar. Vil prøve at få skiftet disse ventilhætter.
Kan jeg selv stille på blandingen og hvor ?
Er rimelig 'bilhandy' , dog uden den store erfaring.
Hilsen
Per
Besvar