1: I perioder vibrerer motor som om den kun kører på 5 cylindre ud af 6. Har skiftet tændrør, men de kokser hurtigt til igen.
Hvad kan der være galt ?
2: Kan man selv stille på kaburator ved luft/benzin blanding ?
3: Bruger en del olie.
W124 1988
Re: W124 1988
Du skulle nok ta og få skiftet ventil hætter det er forholdsvis nemt, det har jeg gjort på mange, af de maskiner og det hjælper.Per Clausen skrev:1: I perioder vibrerer motor som om den kun kører på 5 cylindre ud af 6. Har skiftet tændrør, men de kokser hurtigt til igen.
Hvad kan der være galt ?
2: Kan man selv stille på kaburator ved luft/benzin blanding ?
3: Bruger en del olie.

Nu er der jo ikke rigtig en kaburator på den model

-
- Indlæg: 4
- Tilmeldt: 19. jun 2009, 10:21
- Geografisk sted: Dragør
Re: W124 1988
OK.Daimler skrev:Du skulle nok ta og få skiftet ventil hætter det er forholdsvis nemt, det har jeg gjort på mange, af de maskiner og det hjælper.Per Clausen skrev:1: I perioder vibrerer motor som om den kun kører på 5 cylindre ud af 6. Har skiftet tændrør, men de kokser hurtigt til igen.
Hvad kan der være galt ?
2: Kan man selv stille på kaburator ved luft/benzin blanding ?
3: Bruger en del olie.![]()
Nu er der jo ikke rigtig en kaburator på den modelog så er det jo også nok bedest med en 4gas tester når man skal stille på blandingen.
Tak for svar. Vil prøve at få skiftet disse ventilhætter.
Kan jeg selv stille på blandingen og hvor ?
Er rimelig 'bilhandy' , dog uden den store erfaring.
Hilsen
Per