Har prøvekørt en E270 2,7 cdi i Lyngby i dag til 84K hos forhandler, og må sige at DEN bliver det ikke

Der var rust i alle døre, motorklap og omkring forruden, samt at der var en kraftig hylen fra bagtøjet. Forhandleren ville dog sætte nye dæk på ved levering

Jeg må sige at hvis det er hvad man får i det prisleje hos forhandler, så giver jeg gerne lidt mere.
Den har en god motor, men tjek omkring dyser om en flammeskive skulle være gået, tjek for sort "sovs"
Har googlet lidt om dette; er det korrekt at det "bare" ses under topskjoldet hvis de skulle være gået?
Få tjekket ladespænding/strøm, hvis det er den vandkølede generator der sidder på, er den DYR at skifte.
Denne generator, hvordan ses det hvilken type bilen er med; er det årgangsspecifikt?
Hvis jeg var dig, ville jeg låne bilen et par timer, det er gratis at få et tilstandstjek hos aut. forhandler (Mercedes CPH) kæden ex
Det lyder som fin service fra Mercedes. Er det bare og ringe og sige man vil have et gratis tilstandstjek, hos eksempelvis Ejner Hessel (ligger tættest på mig)?
Jeg ved det er mange spørgsmål, og jeg sætter pris på svarene. Men det skulle gerne ende med en bil som har en høj WAF (wife acceptance factor), da det nu bliver den første i husstanden