Jeg kan se der er et admin indlæg omkring ulovlig software og en løftet pegefinger.
- men hvis man nu er en lovlydig borger og ønsker at købe noget lovligt software som kan godkende elementer på CAN bussen og lave alm. service reset på bilen, hvad findes der så til Mercedes, hvor kan det købes og hvad skal jeg gå efter ??
-- Jeg er på udkig efter noget tilsvarende Ross-Tech (VAGCOM) til VW/Skoda/Seat som kan købes lovligt.
Årsagen er den at jeg er ny Mercedes ejer og normalt (på mine tidligere biler) selv afholder mine services så vidt muligt, og jeg overvejer at opgradere min bil med bl.a. bag kamera og rat fra 2013 model.
Diagnose software til E200 2011 model
Re: Diagnose software til E200 2011 model
Søg på eBay efter Star diagnose C4 C5
Forvent priser fra 1000 euro og op ....
Og de kan de ting du eftersøger ,samtidig er du sikker på en korrekt fejlsøgning diagnose ...
Og det giver dig samme muligheder som vcds pro
Gå efter systemer med Wifi opkobling ...
Forvent priser fra 1000 euro og op ....
Og de kan de ting du eftersøger ,samtidig er du sikker på en korrekt fejlsøgning diagnose ...
Og det giver dig samme muligheder som vcds pro
Gå efter systemer med Wifi opkobling ...
Senest rettet af Alex B J 7. okt 2016, 19:01, rettet i alt 1 gang.
w211 sedan e280cdi v6 2007 avantgarde
Opgraderet med sportspakke og 19 amg/eftermonteret memorypakke,dynamisk førersæde,amg e55 bremser,h/k logic7,originalt canbus fyr,solgardin,distronic,Airmatic
Kommende retrofits: dynamisk passæde
Opgraderet med sportspakke og 19 amg/eftermonteret memorypakke,dynamisk førersæde,amg e55 bremser,h/k logic7,originalt canbus fyr,solgardin,distronic,Airmatic
Kommende retrofits: dynamisk passæde
Enkel, billig og ligetil løsning der virker upåklageligt http://mobilscan.info/
ZOOM ZOOM.
-
- Geografisk sted: Ringsted
Har selv vag com på pc.andersbue skrev:Jeg kan se der er et admin indlæg omkring ulovlig software og en løftet pegefinger.
- men hvis man nu er en lovlydig borger og ønsker at købe noget lovligt software som kan godkende elementer på CAN bussen og lave alm. service reset på bilen, hvad findes der så til Mercedes, hvor kan det købes og hvad skal jeg gå efter ??
-- Jeg er på udkig efter noget tilsvarende Ross-Tech (VAGCOM) til VW/Skoda/Seat som kan købes lovligt.
Årsagen er den at jeg er ny Mercedes ejer og normalt (på mine tidligere biler) selv afholder mine services så vidt muligt, og jeg overvejer at opgradere min bil med bl.a. bag kamera og rat fra 2013 model.
Har lige købt Mercedes og kar købt denne. Er godt tilfreds og kan set samme som jeg skulle vag com til.
Jeg skulle have købt denne for længe siden da den er nem og effektiv.
http://nic-tec.com/product/md702-elite- ... er-va-616/
Hvis du bor i nærheden af Ringsted kan du jo prøve den jeg har købt.
Johnny H. Jørgensen
Mercedes CLS 350CDI X218, shoting brake 2014,
Tester: Autel MD702 Elite og Star tester 2020.
-
- Geografisk sted: Ringsted
Må erkende jeg godt kunne finde på at købe denne også... Ser smart ud..BWJ skrev:Enkel, billig og ligetil løsning der virker upåklageligt http://mobilscan.info/

Johnny H. Jørgensen