En af mine fjernbetjeninger til bilen er pludselig holdt op med at virke, det hjælper ikke at skifte batteri, har sat nyt i som er ok. Når man trykker på betjeningen blinker der en rød diode i den forreste del af fjernbetjeningen. På fjernbetjeningen som virker, er der ingen blinkene diode.. indikerer denne diode et eller andet, kan den ha mistet parringen med bilen ?
Håber der er en der kan hjælpe..
Mvh Peter.
Fjernbetjening til w204 fra 2012
Re: Fjernbetjening til w204 fra 2012
Den røde lampe fortæller at batterierne i nøglen er ok
I min forrige bil (VW) skulle jeg -siddende i bilen - holde "dør åben" og "dør lukket" inde samtidig på fjernbetjeningen i ca. 20-30 sekunder efter batteriskift. Ved ikke om det er det samme på MB, men du kan jo prøve.pjh skrev:En af mine fjernbetjeninger til bilen er pludselig holdt op med at virke, det hjælper ikke at skifte batteri, har sat nyt i som er ok. Når man trykker på betjeningen blinker der en rød diode i den forreste del af fjernbetjeningen. På fjernbetjeningen som virker, er der ingen blinkene diode.. indikerer denne diode et eller andet, kan den ha mistet parringen med bilen ?
Håber der er en der kan hjælpe..
Mvh Peter.
Hilsen Steen
Har bilen fået ny ratlås eller tændingslås er det ikke sikkert at bilen kender nøglen men prøv at lade nøglen sidde i tændingslås over længere tid for at se om det løser problemet