Command Online og TMC

Alt vedrørende teknik
Besvar
eth

Command Online og TMC

Indlæg af eth »

Har lige fået en B klasse 220 fra jan 2013 med Command Online. Det ser ud som om der i TMC menuen kun indlæses nogle faste længerevarige vejarbejder og ikke de løbende trafiksituationer og dermed heller ikke en anvisning af alternativ ruter. Der er er nogle menupunkter i TMC menuen, der ikke er tilgængelige. Skal der en opdatering af Command til og kan det lade sig gøre eller hvad? Gode råd modtages gerne.

Hilsen Erik, en ny MB ejer :)
eth

Re: Command Online og TMC

Indlæg af eth »

Har nu fået en opdatering på Command Online, hvilket kun har givet få fejlrettelser og en regning på 1700 :(.

Mit problem med TMC er der fortsat. Er der ingen her i vores forum der bruger Command Online der kan fortælle mig om de får meddelelser i TMC menuen ?

Kan det have betydning at bilen er importeret fra Tyskland for i tyskland kommer der TMC meddelelser.
morten03

Indlæg af morten03 »

LIge så snart du kører over grænsen til Tyskland, så står der "TMC Pro" i Comand - og så er der fuld smæk på TMC'en.

Desværre er det stort set ubrugeligt i DK:...
eth

Indlæg af eth »

morten03 skrev:LIge så snart du kører over grænsen til Tyskland, så står der "TMC Pro" i Comand - og så er der fuld smæk på TMC'en.

Desværre er det stort set ubrugeligt i DK:...
Hej Morten03

Jeg har p.t. 4 informationer stående i TMC: en ved rute 180 Hobro, og ringvej syd (Oddervej i Aarhus) + 2 andre og de er alle vejarbejder. Har du de samme informationer i din TMC? Får du aldrig meddelelser?

mvh

Erik
Besvar