Jeg har en E-klasse fra 2009.
Pludselig sagde bilen nogle "mærkelige" lyde, så jeg kørte ind til siden.
Det kom røg fra krumtaphjulet og der lugtede brændt.
Derefter kunne bilen ikke starte - efter en halv time startede bilen men med samme resultat som ovenstående.
Kan det være generatoren eller ?
Hilsen
Blauenfeldt.
Det ryger fra Krumtaphjulet.
Re: Det ryger fra Krumtaphjulet.
Jeg tror mere på et remhjul eller kølekompressor
-
- Indlæg: 10
- Tilmeldt: 18. nov 2014, 15:25
Re: Det ryger fra Krumtaphjulet.
Problemet er løst - Tak.
Re: Det ryger fra Krumtaphjulet.
Og hvad var så problemet ? ?Blauenfeldt skrev:Problemet er løst - Tak.

--
Peter BJ
W211 E280CDI V6 2006
(T202 C220CDI 2000)
Peter BJ
W211 E280CDI V6 2006
(T202 C220CDI 2000)
Re: Det ryger fra Krumtaphjulet.
Ja det vil være en god hjælp til andre der kommer til at opleve samme problem hvis du kan uddybe hvad fejlen så var og evt hvad der blev skiftet af deleBlauenfeldt skrev:Problemet er løst - Tak.
W639 2005 (2020-)
W204 stationcar, 2010 220CDI BE (km 188.099)
W107 380SLC, 1980 (1999-)
Tidligere R171 SLK 200 kompressor, 2004 (km 65.279)
Tidligere W202 stationcar 220CDI, 1999 (km 70.092)
Tidligere /8 200 benzin, 1973 dog uden plader
W204 stationcar, 2010 220CDI BE (km 188.099)
W107 380SLC, 1980 (1999-)
Tidligere R171 SLK 200 kompressor, 2004 (km 65.279)
Tidligere W202 stationcar 220CDI, 1999 (km 70.092)
Tidligere /8 200 benzin, 1973 dog uden plader