Nulstilling af bremsefølere
Nulstilling af bremsefølere
Hej
Bilen: W211 E320 2008 Avantgarde T-model.
Jeg har lige skifte klodser og skiver på begge aksler, men jeg får stadig meddelelse om at "bremsebelægninger er slidt".
Har haft tester på for at slette evt. fejlkoder, men det hjalp ikke. Begge følere ser ud til at være ok.
Er der nogen der har forslag til at få stoppet meddelelsen?
Vh
Juul
Bilen: W211 E320 2008 Avantgarde T-model.
Jeg har lige skifte klodser og skiver på begge aksler, men jeg får stadig meddelelse om at "bremsebelægninger er slidt".
Har haft tester på for at slette evt. fejlkoder, men det hjalp ikke. Begge følere ser ud til at være ok.
Er der nogen der har forslag til at få stoppet meddelelsen?
Vh
Juul
S211-E320 CDI Avantgarde 2008
Re: Nulstilling af bremsefølere
Kan din tester gå ind i SAM-fører?
I faktiske værdier under kontakter tror det er, kan man se hvilken føler som er afbrudt.
I faktiske værdier under kontakter tror det er, kan man se hvilken føler som er afbrudt.
Ja, jeg kan finde følerne foran og bagpå (højre side), men testeren skriver "status unknown".CDI skrev:Kan din tester gå ind i SAM-fører?
Har du andre forslag?
vh Juul
Er er det en orginal MB tester?
Alt andet kender jeg ikke noget til nemlig...
Nej, det er en AVDI.CDI skrev:Er er det en orginal MB tester?
Jeg er er vel nødt til at få en "ægte" tester på...
Du har vel husket og sætte nye følerer i, de kan ikke genbruges hvis de er slidt igenem.
Ahhhhh - Jeg har genbrugt den bageste selvom den var slidt.SLS-AMG skrev:Du har vel husket og sætte nye følerer i, de kan ikke genbruges hvis de er slidt igenem.
Tak.
Er følerne foran og bagpå ens?Juul skrev:Ahhhhh - Jeg har genbrugt den bageste selvom den var slidt.SLS-AMG skrev:Du har vel husket og sætte nye følerer i, de kan ikke genbruges hvis de er slidt igenem.
Tak.
Ja det er jeg ret sikker på de er. du har kun føler i højre side og de er ens for og bag.
Det hjalp med en ny føler - Tak for hjælpen SLS-AMG og CDI.SLS-AMG skrev:Ja det er jeg ret sikker på de er. du har kun føler i højre side og de er ens for og bag.
Det er kanon at man altid kan få hjælp her!