bremser
Re: bremser
på min 210 sad de godt fast slæg bakkerne ud med bolten der kolder skive på med aftrækker eller hammer den kan godt sidde godt fast på navet . bakker løsnes højreside kl 11 og venstre kl 13 gennem hul til hjul bolt ( ops dette er 210 ved ikke om det er det samme )
TAK for hjælpen skiverne er kommet af, men så fik jeg et nyt problem hvordan får man klodserne ud af kaliber , skal den stang de sidder på ud og hvordan gøres det ??????????
Nu ved jeg ikke hvad det er for en "stang" du skriver om.
På min 270 sidder to pinde på tværs som holder klodserne i toppen, disse slås ud fra indersiden (mod bilen) med en dorn eller et søm.
På min 270 sidder to pinde på tværs som holder klodserne i toppen, disse slås ud fra indersiden (mod bilen) med en dorn eller et søm.
ZOOM ZOOM.
Er du sikker på du har helt styr på hvad du laver.Max René skrev:TAK for hjælpen skiverne er kommet af, men så fik jeg et nyt problem hvordan får man klodserne ud af kaliber , skal den stang de sidder på ud og hvordan gøres det ??????????
Husk bremser = SIKKERHED..
-
- Geografisk sted: Vestsjælland
Ja bevares, alle starter et sted. Men bremser
....Der bør du nok få een eller anden til at kigge dig over skulderen indtil du er øvet med det