Er der nogle her i dette forum der kender anden og billigere måde at få opdatering ?

Lad mig venligst høre fra jer ?

Ja, det er jeg godt med på, men at tage 2.000 kr. for hver opdatering er ikke bare omkostning, men nærmer sig "tyveri".CDI skrev:Ellers som alt andet koster det.
Hej CDICDI skrev:Alle MB biler fra modelår 2011 har ret til 3 års gratis navikort update!
Ellers som alt andet koster det.
hmm.. godt spørgsmål men ved det ikke.Avantgarde skrev:Hej CDICDI skrev:Alle MB biler fra modelår 2011 har ret til 3 års gratis navikort update!
Ellers som alt andet koster det.
Jeg har en w211 fra 2008, men købte en sprit ny Command 2,5 ngt(ved Mercedes) sidste år - ved du om jeg også har noget gratis opdatering af kort/navi?
/Avantgarde
Kan dette også lade sig gøre ved en '2,5 NGT Command' - altså det med DVD in motion?For w211 engineering mode kan jeg også godt vedlægge en vejledning, så du kan afspille mp3, se dvd in motion og masser andre ting
Avantgarde skrev:Kan dette også lade sig gøre ved en '2,5 NGT Command' - altså det med DVD in motion?For w211 engineering mode kan jeg også godt vedlægge en vejledning, så du kan afspille mp3, se dvd in motion og masser andre ting
Jeg har ladet mig fortælle, at man ikke kan "kode" sig ud af denne "udfordinrg" ved en '2,5 NGT'
Skal man gøre det mens man ser en DVD eller hvornår?Comand NTG 2,5 ("hang-up" + "#" + "1")
Som tidligere nævt kan man ikke unlocke dvd-in-motion på NTG 2.5 vha. engi menu.Avantgarde skrev:Skal man gøre det mens man ser en DVD eller hvornår?Comand NTG 2,5 ("hang-up" + "#" + "1")