Brændstof/falsk luft
Brændstof/falsk luft
Hej herinde , er der mon nogen som har nogle ideer / viden om steder hvor min w 210 E270 cdi kan suge falsk luft fra , jeg har skiftet alt hvad der hedder pakninger og o-ringe samt ny returslange helt ned til køler . Fejlen opstår efter ca. 10 km. kørsel hvor den så " dør " og skriver EPC i displayet , men kan startes med besvær efter kort tid , den kører så ikke ret langt før det hele starter forfra igen . Jeg håber der er nogen som kan hjælpe da jeg snart er ved at gå spåner . 

Re: Brændstof/falsk luft
Tak for det hurtige svar , men har prøvet at tage tankdæksel af og har monteret et stykke klart slange fra railen og til filterhus , som også er blevet skiftet , det som kommer igennem slangen på returen er mere luft / skum end diesel .Rolf T skrev:Blokeret tankudluftning.....
-
mål retur på alle dysser...
På slange mell. filter og HT pumpe, sidder der en grøn o-ring ved filter, eller skulle der sidde en grøn, men min var sort.
Skiftede den til en original grøn, og problemet var væk.
ZOOM ZOOM.
Jeg har skiftet alle o-ringe godt nok til sorte , men nu kommer det " sjove " har fyldt tanken til halv fuld og motoren har nu kørt i over 1,5 time uden luft i retur slange .BWJ skrev:På slange mell. filter og HT pumpe, sidder der en grøn o-ring ved filter, eller skulle der sidde en grøn, men min var sort.

Jeg har nu fået skiftet brændstofkøler og det ser ud til at der ikke kommer mere luft , men tager lige en prøvekørsel for at være på den sikre side . jeg vender lige tilbage med resultat så hurtigt som muligt .
Har nu kørt et par ture og den spinder som en mis igen , så det ser ud til at det var brændstofkøleren der trak falsk luft . Tak for svarene .wipa3103 skrev:Jeg har nu fået skiftet brændstofkøler og det ser ud til at der ikke kommer mere luft , men tager lige en prøvekørsel for at være på den sikre side . jeg vender lige tilbage med resultat så hurtigt som muligt .