comand 2.0 og telefon ?

Alt vedrørende teknik
Besvar
Brugeravatar
Administrator
Site Admin

comand 2.0 og telefon ?

Indlæg af Administrator »

Hey. Har en e320cdi m. comand 2.0, og kan se at systemet er forberedt for telefon. Er der nogen der ved hvad der skal til for at koble mobilen op på comand-systemet ? Hvad skal der evt. til af kabler, interface etc. etc. og er det noget man evt. selv kan gøre eller er det kun et aut. værksted der rigtigt vil røre ved det ? Jeg har talt med min mobil-udbyder, Sonofon, og deres montage-værksted vil allerhelst være fri for at løse opgaven :lol:
Brugeravatar
Administrator
Site Admin

Hej

Nu er det svært at sige om det er HELT det samme som min for det er afhængigt af model/årgang. Selv har jeg en E220 2003 med APS 50 og forberedt til tlf. Det betyder at jeg KUN kan bruge en Nokia 6310I men det fungerer så osse fint. Jeg har en kammerat som har en E320 årg 2001 med Comand. Det er osse en Nokia ved jeg men der står mercedes på den. Når først du har fundet tlf'en er det bare at sætte den i så virker det med anlægget.

Lars
Brugeravatar
Administrator
Site Admin

Hej Lars !!

Jeg har en w210 med hvor jeg har eftermonteret fuldt comand system med tlf og tv tuner.

Prøv den her side : audiocomp.de og besøg deres shop. ved evt. spørgesmåel er du velkommen : mercerstumper@mail.dk

MVH

Michael
Besvar