Ja så er dette eventyr snart ved sin ende

Blev ringet op kl 9 af OKE fra flensborg,der ville fortælle mig DEN GODE NYHED at nu virkede gearkassen som den skulle.
Så BWJ du HAVDE RET det var en adaptiv reset med tester ,der skulle til,siger de men hvem ved hvad de har brugt 3 4 dage til ellers,byttet den UDEN at sige det til mig ja jeg ved det ikke.
Da vi kom derned d 15 kl 14 var der TOTALT KOLD LUFT.der var ingen Henning ,der ellers havde haft travlt med at sige der INTET var galt,samt adaptiv reset VAR BLEVET UDFØRT,jo det vil sige han var der men da han så os løb han ud i værksted,og OKE ,der havde travlt med at give os vores nøgler samt spørge ind til DERES bil vi havde lånt,ja han mente IKKE Hennig havde tid da han havde kunder.

Jeg sagde til Oke der IKKE var noget afgjort før JEG OG KUN JEG havde prøvet bilen og godkendt den UDEN dem ved min side,jeg ville have tid til at køre en ordentlig tur.
Det skal siges der nu INTET hakken el HÅRDE gearskift er fra 1 til 2,når den er kold ,samt den kører ok mener jeg ,den filer ikke mere og tager nu fat,det eneste der er lidt mærkeligt er den skifter HURTIGT fra 2 til 3,men ok det er jo også en anden gearkasse og jeg havde vænnet mig til den gl.men som jeg kan forstå her på forum,kan gearene køres ind med tester og en KOMPETENT person hvilket så UDELUKKER HORST OG ANDRE DERFRA

HELE turen hjem gik godt,og da den var varm i olien skiftede den endnu blødere,så alt ialt en fornøjelse,men til HVILKEN PRIS OG BALLADE,nu må vi så blot håbe der IKKE kommer andre ting hen ad vejen,jeg føler mig STADIG IKKE TRYG ved det arbejde der udført,og går rundt med en fonemmelse af det hele springer i luften

HELT SIKKER på om det nu også er ok,og det blot er et spørgsmål om tid ,så er balladen der

Så da jeg for snart MANGE INDLÆG

Dette er selvfølgeligt IKKE ment som om alle SKAL benytte ATT24 ,men står VALGET mellem,de 2 i tyskland ja så ved i hvad svaret nu er ,men ok jeg kan også blot have haft en uheldig oplevelse,men det er f...... dyre lærepenge og i fremtiden vil jeg IKKE eksperimentere med nye firmaer ,men HELT SIKKERT bruge dem man kender eller dem ANDRE har haft GODE erfaringer med,ISÆR når det drejer sig om så dyre og specielle dele og ikke blot et olieskift,men IGEN dette er MIN MENING gør hvad i mener der er bedst til jeres tegnebog og bil.
Da jeg spurgte Henning hvilken olie de havde kommet på ,dette var for 4 dg siden ,da han jo legede gemmeleg idag

Igen en TOTALT FORVIRRET service der gør man er sgu usikker på hvad de har lavet,de har MANGE gange sagt et men så gjort eller undladt at gøre noget andet.
Da vi var færdige spurgte jeg OKE om vi skyldte noget,det var ironisk,eller de evt skyldte os noget for al den ballade,men svaret var som forventet til BEGGE SPØRGSMÅL NEJ hvem sagde service ha ha ha Nej vi har blot haft ekstra udgifter for ca 1200 kr pga dem men INGEN KOMPENSATION vi havde jo lånt en bil,ja tak for det men der var F..... også jer der havde lavet LORT så vi havde brug for en

Min og konens slutning på dette eventyr bliver ,vi sætter en mail sammen og forlanger et møde med indehaver Per Sand Jensen i silkeborg ,hvori vi vil beskrive HELE forløbet samt have en GARANTI for at såfremt der måtte indtræffe yderligere komplikationer med gesrkassen inden for det ene års garanti ,ja så SKAL bilen rep i Silkeborg da vi IKKE igen ser os velkommen el ønsker at benytte deres afd i Flensborg.
Dey der slog hovedet på sømmet var en mail jeg skrev til direktøren i Flensborg Lasse Sand Jensen,hvori jeg beskrev vores utilfredshed,til dette var svaret blot han kunne forstå OKE var på sagen så dette ville han IKKE blande sig I

Hvis og såfremt DEN STORE BOSS I SILKEBORG har den ulejlighed at svare på mine ting,ja så vender jeg tilbage med svarene.men ellers KÆRE VENNER nu må i finde noget andet læsestof og falde i søvn til

TUSIND TAK FOR MANGE GODE KONSTRUKTIVE OG OPMUNTERENDE INDLÆG UNDER HELE FORLØBET
MVH
peter glad nu hjælper det

aka Basse
GOD WEEK END