Alex B J skrev:Lol
Endnu en komplet idiot med lift og eget værktøj.
Desværre er det tit at en køber af en bil kender sådan en,heldigvis får man sig et billigt grin....

Alex B J skrev:Lol
Endnu en komplet idiot med lift og eget værktøj.
Desværre er det tit at en køber af en bil kender sådan en,heldigvis får man sig et billigt grin....
Du får ret, vi andre får fredBWJ skrev:Jeg kaster ikke med mudder overhovedet !!JTC skrev:Nu giver det hele pludselig mening.. Jeg har længe undret mig over BWJ´s upassende kommentar, når jeg bare prøver at hjælpe folk her inde.
Hvis jeg ikke husker meget forkert, så tror jeg faktisk at det var mig der gik din bil igennem. Gennemgangen var dog ikke helt som du beskriver, men indrømmer gerne at jeg ikke ligefrem begyndte at pille din bil fra hinanden på liften, så havde du jo først gået helt amok her inde
![]()
Men hele humlen ligger nok i at køberen spurgte mig om min mening af bilens stand, km, pris og alt det og der er det altså meget sjældent at sælgeren af bilen er enige med mig på det område...
Bilens ejer mener jo altid at bilen er fejlfri og meget mere vær end den reelt er. Det er det specielle ved Mercedes, affektionsværdien er altid højere end prisen på bilen![]()
Også god jul her fra og forhåbentligt et nyt år med mindre muderkastning![]()
Men tilbage til emnet.. Grunden til at jeg nævner det med kølemiddel mængden, er fordi at hvis der ikke er nok på, så bliver kølefladen ikke jævnt afkølet og klimaanlægget ville afgive i temperature ved luftdysen... Det er efterhånden set en del gange før, så derfor skriver jeg det her, i håb om at det kan hjælpe din søgen på fejlen. Det er i hvert fald en nem ting at tjekke
Måske du har en anden opfattelse af forløbet, men du må da indrømme at INGEN i kongeriget kan vurdere en bil og da slet ikke gearkasse og converter, uden at have kørt i den.
Nå men nok om det, men tro mig, køber (flink fyr) havde IKKE fået lov til at købe den selv om du lovpriste den, hvis jeg vidste noget ikke var ok.
Og tilbage til emnet, spørger spørger til manglende varme, og uanset om du skærer alle climaslanger over og smider kølekompressor ud på marken, har det intet med hans varme at gøre.