Er det ganske normalt at min w212 stationcar sænker bagenden når motoren slukkes. Bemærkede da jeg i dag startede bilen efter 2 dages stilstand at den var sænket bagi, men gradvist kom op i niveau igen da motoren havde kørt 20-30 sec.
/Henrik
Er det ganske normalt (luftundervogn)
Re: Er det ganske normalt (luftundervogn)
Nej, du har en utæthed.
Det var vist kun Citroen der gjorde det

ZOOM ZOOM.
Meget fint - så kommer det også på listen over reklamationer der skal fikses, skønt med 6 mdrs 100%garantiBWJ skrev:Nej, du har en utæthed.
Få en FDM brugt-bilstest INDEN garantien udløber, den fanger næsten alt hvad der er af fejl, og kan vise sig at være en ualmindelig god forretning.HN9200 skrev:Meget fint - så kommer det også på listen over reklamationer der skal fikses, skønt med 6 mdrs 100%garantiBWJ skrev:Nej, du har en utæthed.
http://biltest.fdm.dk/hvad-testes
Senest rettet af BWJ 17. jan 2016, 21:07, rettet i alt 1 gang.
ZOOM ZOOM.
Det er en rigtig god ide ja, jeg er FDM-medlem. Den bliver gennemgået inden garantiens udløb.BWJ skrev:Få en FDM brugt-bilstest INDEN garantien udløber, den fanger næsten alt hvad der er af fejl, og kan vise sig at være ualmindelig forretning.HN9200 skrev:Meget fint - så kommer det også på listen over reklamationer der skal fikses, skønt med 6 mdrs 100%garantiBWJ skrev:Nej, du har en utæthed.
http://biltest.fdm.dk/hvad-testes
/Henrik
-
er det begge eller kun den ene side der falder ?
Min S211 med airmatic har været et meget dyrt bekentskab med tanke på den luftundervogn og jeg tror ikke jeg vil have med luft igen når jeg en dag skifter
MVH. Lars H
S211 E 320 cdi 2008
Min S211 med airmatic har været et meget dyrt bekentskab med tanke på den luftundervogn og jeg tror ikke jeg vil have med luft igen når jeg en dag skifter
MVH. Lars H
S211 E 320 cdi 2008
MVH. Lars H
S211 E 320 cdi 2008
S211 E 320 cdi 2008
[quote="LarsHnasen"]er det begge eller kun den ene side der falder ?
MVH. Lars H
S211 E 320 cdi 2008[/Qoute
De første par gange jeg bemærkede det var det kun i den ene side. i går var det i begge sider og ens (lige lavt)
/Henrik
MVH. Lars H
S211 E 320 cdi 2008[/Qoute
De første par gange jeg bemærkede det var det kun i den ene side. i går var det i begge sider og ens (lige lavt)
/Henrik