Kurve/drejelys.
Re: Kurve/drejelys.
KÆMPESTOR!
"Drejelys" er jo blot tågelygter der tænder når du drejer - og alle "dele" er der jo: Ratudslags-sensor, blinklys, tågelyger mm.!
"Kurvelys" er jo "lygter der drejer" - og det kræver altså "specielle" forlygter!
"Drejelys" er jo blot tågelygter der tænder når du drejer - og alle "dele" er der jo: Ratudslags-sensor, blinklys, tågelyger mm.!
"Kurvelys" er jo "lygter der drejer" - og det kræver altså "specielle" forlygter!
IMHO
Mvh
John
Solgt MB E320 CDI (R6) AVANTGARDE (2003) >600k km
MB E320 CDI (V6) AVANTGARDE (2007)
Mvh
John
Ved godt hvad forskellen på systemerne er
det var prisen det handlede om, "kæmpestor" kan jo være alt mellem 1000 og 100000, alt efter hvem man er !

ZOOM ZOOM.
Du kan jo starte med to nye forlygter (5-6.000/stk??) og så styrebokse mm. (2.500??) Så det er ikke 100.000, men vel en 15.000-20.000??
IMHO
Mvh
John
Mvh
John
I Mercedes Benz' prislister, er alle modellernes priser oplyst.
Herefter søger man prisen for det pågældende udstyr i 'Ekstraudstyrs listen' og lægger det til vognens pris.
Dette gør man ved begge typer ekstraudstyr og trækker derefter den laveste sum fra den højeste. Og VUPTI, du har prisforskellen kære 'BWJ'!!!
Herefter søger man prisen for det pågældende udstyr i 'Ekstraudstyrs listen' og lægger det til vognens pris.
Dette gør man ved begge typer ekstraudstyr og trækker derefter den laveste sum fra den højeste. Og VUPTI, du har prisforskellen kære 'BWJ'!!!
W639 - Vito 120 Avantgarde - 2007
W211 - E240 Avantgarde - 2004
Jamen nu kan jeg næsten ikke få luft,tømreren skrev:I Mercedes Benz' prislister, er alle modellernes priser oplyst.

Ha´en velsignet aften.
ZOOM ZOOM.
Hvor det dog glæder mig, du kan gøre brug af min viden og herved opnå en afklaring i forhold til dit spørgsmålBWJ skrev:Jamen nu kan jeg næsten ikke få luft,tømreren skrev:I Mercedes Benz' prislister, er alle modellernes priser oplyst.
Dette gør man ved begge typer ekstraudstyr og trækker derefter den laveste sum fra den højeste. Og VUPTI, du har prisforskellen kære 'BWJ'!!!sikken en viden. - nu vil jeg udstyret med disse fantastiske fakta, fremdrage min kalkulator i lommestørrelse og se om et resultat er indenfor rækkevidde.
Ha´en velsignet aften.

Og en velsignet aften også til Dem

W639 - Vito 120 Avantgarde - 2007