kom gerne med plus og minus og hvad i ellers ville anbefalde hvis det er

Poster billeder slut august og smider de orginale bremser på hylden til brug hvis synsmand skulle gå kold over opsætning..Sessal3 skrev:Ok lyder godt må du meget gerne![]()
Uha lækkerierja gør lige det den må da efterhånden også se ret ond ud den vogn
Jeg skal bruge 2 spejle fra dem med el klap og hukommelse , 2000 stk ...Sessal3 skrev:Fik hentet mit sidepanel i dag 750 kr sku de ha og var ikke til at stikke i , så nu ryger det til maler så den kan blive hel igen
Skrev forresten til ham du fik tunet bilen ved men kan se han har læst min besked men aldrig svaret så om han ikke gider eller andet ved jeg ikke så overvejer at gi ham et ring
Ring til ham og sig at det er mig som har anbefalet dig ,så tror jeg godt han gidder at lave din,men han vælger sine kunder med omhu og jeg har hørt om afvisninger....Sessal3 skrev:Fik hentet mit sidepanel i dag 750 kr sku de ha og var ikke til at stikke i , så nu ryger det til maler så den kan blive hel igen
Skrev forresten til ham du fik tunet bilen ved men kan se han har læst min besked men aldrig svaret så om han ikke gider eller andet ved jeg ikke så overvejer at gi ham et ring
Det kunne jo også være at du skal bruge dem igen, når du finder ud af at hovedcylinder skal stemme overens med øvrige bremsekomponenter.Alex B J skrev:Poster billeder slut august og smider de orginale bremser på hylden til brug hvis synsmand skulle gå kold over opsætning..Sessal3 skrev:Ok lyder godt må du meget gerne![]()
Jamen nu har jeg ikke sbc bremser og hsr da aldrig hørt om nogle som hsr fået på puklen ej heller synsmæssigt,må jo bare se på det som brense service hvis jeg ryger tibage igen ,tror det lige gårBWJ skrev:Det kunne jo også være at du skal bruge dem igen, når du finder ud af at hovedcylinder skal stemme overens med øvrige bremsekomponenter.Alex B J skrev:Poster billeder slut august og smider de orginale bremser på hylden til brug hvis synsmand skulle gå kold over opsætning..Sessal3 skrev:Ok lyder godt må du meget gerne![]()
PB migSessal3 skrev:Hvor meget kan man rode med offline hvis man køber sådan en MB Star SD Connect C4+D630 pc portable dell Xentry 2015 på ebay ? på en w211 er
så vidst jeg lige har kunne læse mig til går man jo ikke online da man ikke har licens til det vel , men der står at de kan bruges offline , det er med Xentry 2015
kan jeg evt kode liter km om til km/l og sådan med sådan en tester ?