Automatiske sidespejle på en C200 W204 fra 2009
-
Automatiske sidespejle på en C200 W204 fra 2009
Hej - jeg har købt en C200 Sedan (W204) fra 2009. Det ser ud til på sidespejlene at de kan køre ind når man låser bilen, men jeg har ikke kunnet finde dette nogle steder i hverken manualen eller på bilens instruktioner. Er der nogen der ved om dette er muligt? Venlig hilsen Søren Ryberg
-
Re: Automatiske sidespejle på en C200 W204 fra 2009
Mange tak for svaret her.
- jeg har desværre ikke dette setup i min MB. Der er en lille skærm i bunden af speedometeret hvor jeg kan se antal kørte km, gennemsnit pr. liter, tid der er kørt siden sidste påfyldning osv...og har forskellige muligheder for at nulstille og ændre b.la uret. Men jeg kan ikke se at der er mulighed for at åbne indstillinger og dermed aktivere denne funktion. I denne video er der også mulighed for at styre b.la telefon fra rettet - denne funktion har jeg kun på midterkonsollen..
Re: Automatiske sidespejle på en C200 W204 fra 2009
Hvordan antager du at du har el klap på spejlhuse ?
Har du udlæst der via stel nummer at den har den sa code ?
Har du udlæst der via stel nummer at den har den sa code ?
w211 sedan e280cdi v6 2007 avantgarde
Opgraderet med sportspakke og 19 amg/eftermonteret memorypakke,dynamisk førersæde,amg e55 bremser,h/k logic7,originalt canbus fyr,solgardin,distronic,Airmatic
Kommende retrofits: dynamisk passæde
Opgraderet med sportspakke og 19 amg/eftermonteret memorypakke,dynamisk førersæde,amg e55 bremser,h/k logic7,originalt canbus fyr,solgardin,distronic,Airmatic
Kommende retrofits: dynamisk passæde