Hej alle.
Kan umiddelbart ikke finde noget i forrummet om andre der har haft problemer med 12v stikket oppe foran i s212 fra 2013 med gearvælger ved rattet.
Har dette stik en separat sikring der kan være gået? 12v i resten af bilen virker fint.
Er det evt svært selv at skifte stikket/soklen hvis det kommer dertil?
På forhånd tak.
Mvh Mark
12v stik defekt
Re: 12v stik defekt
Hr-Laursen skrev:Hej alle.
Kan umiddelbart ikke finde noget i forrummet om andre der har haft problemer med 12v stikket oppe foran i s212 fra 2013 med gearvælger ved rattet.
Har dette stik en separat sikring der kan være gået? 12v i resten af bilen virker fint.
Er det evt svært selv at skifte stikket/soklen hvis det kommer dertil?
På forhånd tak.
Mvh Mark
Hvis det er det samme som i en w212, så er det sikringen (15A) i pos. 71 i højre side bagerst.
http://www.autogenius.info/mercedes-e-c ... x-diagram/
Hilsen steen
-
Hej Steen,
Det får jeg tjekket!
Mange tak for info! Skal køre til Sydfrankrig i morgen, så det er pænt dårligt tidspunkt 12v stikket har valgt at gå i stykker på. Men er det bare en sikring, så jeg jo flyvende igen!
Tak for info ;o)
Det får jeg tjekket!
Mange tak for info! Skal køre til Sydfrankrig i morgen, så det er pænt dårligt tidspunkt 12v stikket har valgt at gå i stykker på. Men er det bare en sikring, så jeg jo flyvende igen!
Tak for info ;o)
-
Hmm er der ikke ekstra sikringer i sikringsboksene???
I en s212 er det både sikring 9 + 71 i øvrigt.
Mvh Mark
I en s212 er det både sikring 9 + 71 i øvrigt.
Mvh Mark
-
Bare til hjælp til andre der skulle støde på samme problem som mig og ikke har sikringsoversigten.
Mvh Mark
Mvh Mark
- Vedhæftede filer
-
Sikringer Mercedes s212.pdf
- (4.59 MiB) Downloadet 507 gange