Luftundervogn
-
- Indlæg: 1
- Tilmeldt: 15. jul 2017, 15:19
Luftundervogn
Hej. Jeg er netop blevet den lykkelige ejer af en E320 cdi fra 2005 st.wagon. Den hænger med bagenden og jeg læst mig til at det er noget med luftundervognen, måske noget så simpelt som en sikring. Mit spørgsmål er om man må køre videre i den nedsænkede tilstand eller om det vil skade bilen. Mange hilsner Mogens. PS er der nogen med mekanisk snilde på sj/Kbh som kunne hjælpe mig med at checke hvad der evt er galt.?
Re: Luftundervogn
Den med sikring har jeg aldrig hørt før ,men den var ellers god
Har bilen luftundervogn eller har den bare som de fleste niveaureg af bagvognen.?
I så fald kan stangen til din niveau pot meter hænge eller sensor kan være defekt .
Synker bilen ved stilstand ?
http://jtcmb.dk/
Er at anbefale hvis du ikke vil plukkes

Har bilen luftundervogn eller har den bare som de fleste niveaureg af bagvognen.?
I så fald kan stangen til din niveau pot meter hænge eller sensor kan være defekt .
Synker bilen ved stilstand ?
http://jtcmb.dk/
Er at anbefale hvis du ikke vil plukkes
w211 sedan e280cdi v6 2007 avantgarde
Opgraderet med sportspakke og 19 amg/eftermonteret memorypakke,dynamisk førersæde,amg e55 bremser,h/k logic7,originalt canbus fyr,solgardin,distronic,Airmatic
Kommende retrofits: dynamisk passæde
Opgraderet med sportspakke og 19 amg/eftermonteret memorypakke,dynamisk førersæde,amg e55 bremser,h/k logic7,originalt canbus fyr,solgardin,distronic,Airmatic
Kommende retrofits: dynamisk passæde
Re: Luftundervogn
Nu er det en lidt gammel tråd.. Men hvis nogle oplever at bilen står på hjulakslen og ikke hæver sig. SÅ LAD VÆR MED AT KØR I BILEN!!! det kan koste jer luftbælge.
Står den på hjulakslen hver morgen og hæver sig når den startes, så få det fikset, så ikke også luftkompressoren står af = unødvendige udgifter.
Står den på hjulakslen hver morgen og hæver sig når den startes, så få det fikset, så ikke også luftkompressoren står af = unødvendige udgifter.