Pumpen som sidder på bilen (W210) har følgende nr: M-B 210 800 1648 (03)
007 828-22 Q-stand 04
0022 99041 82 0227 7
Forsæderne har ikke luftpuder i ryggen, så jeg har købt et brugt forsæde med puder i ryggen (hvor jeg har planer om at bygge luftpuderne ind i det eksisterende sæde). Der fulgte så en anden pumpe med, med følgende nr:
M-B 210 800 2348 (04)
007 828-32 Q-stand 02
0022 01061 20 2003 5
Pumpen, der fulgte med, har den andre egenskaber (kan den mere) end den pumpe, som sidder i bilen. Begge pumper har lige mange afgange (6). Pumpen, der sidder i bilen, vil den kunne forsyne luftpuderne lige så godt som den medfølgende pumpe? Hvis ja kan jeg så bare trække en luftslange fra pumpen til forsædet, og så virker det hele?
Mvh Erik lolk medl.nr 2762
Luftpumpe på M-B e 300 TD aut Elegance 1999
Re: Luftpumpe på M-B e 300 TD aut Elegance 1999
Du kan bruge begge pumper
Er dine 2 sæder ens ?
Istedet for at flytte puder over ,ville jeg vælge bare at flytte betræk over ..
Er dine 2 sæder ens ?
Istedet for at flytte puder over ,ville jeg vælge bare at flytte betræk over ..
w211 sedan e280cdi v6 2007 avantgarde
Opgraderet med sportspakke og 19 amg/eftermonteret memorypakke,dynamisk førersæde,amg e55 bremser,h/k logic7,originalt canbus fyr,solgardin,distronic,Airmatic
Kommende retrofits: dynamisk passæde
Opgraderet med sportspakke og 19 amg/eftermonteret memorypakke,dynamisk førersæde,amg e55 bremser,h/k logic7,originalt canbus fyr,solgardin,distronic,Airmatic
Kommende retrofits: dynamisk passæde
Re: Luftpumpe på M-B e 300 TD aut Elegance 1999
Hej Alex B.J.
Tak for dit svar, så kan jeg rolig sende den ene pumpe retur. Sæderne i min bil er manuel reguleret og med mørkeblåt læder, så det lyder meget logisk at flytte betrækket til det nylig indkøbte sæde, der har stofbetræk. Det nye sæde har en enkelt elmotor til at hæve og sænke den bagerste del af sædet (så vidt jeg husker), men betjeningskontakterne er lidt defekte/mangelfulde. Der er dog håb, at jeg snarligt får tilsendt komplet betjeningskontakt. Mht til elmotoren regner jeg med, at det er ret simpelt at få den til at virke: finde en 12v plus ledning indskyde en passende sikring og sætte stel til?
Her ville jeg gerne have indsat et billede (2592 pixel bredt og 1936 pixel højt) af de manglende betjeningskontakter, men det kan åbenbart ikke lade sig gøre, idet det højst må være 1000 pixel bredt og 1000 pixel højt?
Mht lufttilførsel til sædet kan jeg bare tage en vilken som helst udgang fra pumpen og montere et T stykke, og herfra føre en slange til sædet? Eller er der en speciel udgang jeg skal bruge?
Mvh lolk.
Tak for dit svar, så kan jeg rolig sende den ene pumpe retur. Sæderne i min bil er manuel reguleret og med mørkeblåt læder, så det lyder meget logisk at flytte betrækket til det nylig indkøbte sæde, der har stofbetræk. Det nye sæde har en enkelt elmotor til at hæve og sænke den bagerste del af sædet (så vidt jeg husker), men betjeningskontakterne er lidt defekte/mangelfulde. Der er dog håb, at jeg snarligt får tilsendt komplet betjeningskontakt. Mht til elmotoren regner jeg med, at det er ret simpelt at få den til at virke: finde en 12v plus ledning indskyde en passende sikring og sætte stel til?
Her ville jeg gerne have indsat et billede (2592 pixel bredt og 1936 pixel højt) af de manglende betjeningskontakter, men det kan åbenbart ikke lade sig gøre, idet det højst må være 1000 pixel bredt og 1000 pixel højt?
Mht lufttilførsel til sædet kan jeg bare tage en vilken som helst udgang fra pumpen og montere et T stykke, og herfra føre en slange til sædet? Eller er der en speciel udgang jeg skal bruge?
Mvh lolk.