Command GL350

Alt vedrørende teknik
Besvar
Andersdrengen

Command GL350

Indlæg af Andersdrengen »

Hej alle :)

Jeg har en Mercedes gl350 fra 2011, som har telefonintegrering via. Bluetooth. Det fungerer dog kun som telefon, dvs. der er ingen Bluetooth audio funktion, hvilket jeg savner. Er der nogen herinde, som ved om den kan opdateres til også og omfatte Bluetooth audio, eller det ikke muligt?

Mvh Anders
mivo68

Re: Command GL350 bluetooth

Indlæg af mivo68 »

Er det en NTG2.5 Navigation du har kan du få bluetooth audio via radioens AUX indgang > http://www.adaptech.dk/adaptere/AUX-OEM ... nap&id=225. skal tilsluttes bag radioen.

NTG2.5 understøtter ikke Bluetooth audio A2DP, så opdatering af enheden er ikke mulig.
LassE-klasse

Re: Command GL350

Indlæg af LassE-klasse »

Jeg faldt over et emne omkring dette, på et udenlandsk forum. Det var dog i en W212. Når man går ind i Engeneering Menu'en, kan aktivere Bluetooth Audio. Dog skal man vist efterfølgende have opdateret Command til en nyere version, for at det kan komme til og virker rigtigt, med Bluetooth-streaming over i bilen.
mivo68

Re: Command GL350

Indlæg af mivo68 »

LassE-klasse skrev:Jeg faldt over et emne omkring dette, på et udenlandsk forum. Det var dog i en W212. Når man går ind i Engeneering Menu'en, kan aktivere Bluetooth Audio. Dog skal man vist efterfølgende have opdateret Command til en nyere version, for at det kan komme til og virker rigtigt, med Bluetooth-streaming over i bilen.
E-Class W212 har Comand NTG4, så den burde kunne opdateres til audio streaming
Den GL350 (X164) fra 2011 har sandsynligvis en NTG2.5 med Bluetooth til håndfri telefoni, SD kort port og indbygget CD changer
Besvar