jeg har brug for lidt hjælp , min C240 er lidt underlig i Parkeringsbremsen , jeg ved at bagbremsen er ok og de 2 kabler der går fra
baghjul til fordelings træk der sidder lige under bagsædet er skiftet , problemet er at når parkerings bremsen er trådt ned og bilen
har stået nogle timer , derefter tager fat i udløser håndtaget , springer bremsen ikke op ( tilbage ) så jeg sætter foden under
padalen og hjælper trækker den op , spørgsmål 2 muligheder slidt dårlig kabel fra pedal til under bagsædet eller kan
selve padal systemet sætte sig eventuelt måske smøres , nogen som har haft samme problem ,,, med hilsen allan
W203 C240
Re: W203 C240
Det er rusten oppe under bunden hvor de tre kabler går mødes og er næsten umulig at smøre. Det hjælper at give den noget massage,altså en person sidder i bilen og holder udløseren ude og træder og slipper pedalen samtidig med at der er en som presser hamlen tilbage oppe under kardanen, ellers kan der sættes en fjeder på til at trække hamlen tilbage. Den skulle have været smurt for længe siden
Re: W203 C240
tak Jensen ,,,, jeg har i dag haft bagsædet ud , under et dæksel sidder systemet med de omtalte 3 kabler , der er der ingen fejl
systemet går rigtig fint og ingen rust , jeg har mistanke til selve parkerings bremse padal systemet , er der nogen som har
haft den fejl at padalen går trægt retur efter en nat over , måske der er nogle gummi bøsninger som binder , og skal have
lidt smørelse , med hilsen Allan
systemet går rigtig fint og ingen rust , jeg har mistanke til selve parkerings bremse padal systemet , er der nogen som har
haft den fejl at padalen går trægt retur efter en nat over , måske der er nogle gummi bøsninger som binder , og skal have
lidt smørelse , med hilsen Allan