Desperation.

Alt vedrørende teknik
Besvar
K.lund

Desperation.

Indlæg af K.lund »

Jeg er den ellers lykkelige ejer af en E-klasse fra 2003, men jeg er ved at blive desparat over en resonans jeg bare ikke kan finde årsagen til. Jeg har chekket kardanled. Fejler intet. Udstødning går ikke på nogen steder. Og jeg har haft skilt stort set hele undervognen fra hinanden og stadig er det ikke lykkedes at finde årsagen.

Det er en resonans der lyder som metal der kommer i svingninger og det synger i hele karossen. Det sker ikke ved et bestemt omdrejningstal, men ved en bestemt belastning af motoren. Giver jeg fuld gas forsvinder det.

Jeg har seriøst brug for hjælp til at løse mit problem, det er ved at drive mig til vanvid. Jeg håber, i dejligt at nogen har hørt eller oplevet noget lignende og der findes en løsning.

Med håbet, om hjælp

Kjeld lund

Mecerdens W211 årgang 2003 E500.
E500 årgang 2003
Brugeravatar
Alex B J
Geografisk sted: Næstved

Re: Desperation.

Indlæg af Alex B J »

Hej keld

Hvis du kommer forbi Næstved vil jeg gerne give et gratis bud...
Men det skal jo høres med egne øjne
w211 sedan e280cdi v6 2007 avantgarde
Opgraderet med sportspakke og 19 amg/eftermonteret memorypakke,dynamisk førersæde,amg e55 bremser,h/k logic7,originalt canbus fyr,solgardin,distronic,Airmatic
Kommende retrofits: dynamisk passæde
K.lund

Indlæg af K.lund »

Alex B J skrev:Hej keld

Hvis du kommer forbi Næstved vil jeg gerne give et gratis bud...
Men det skal jo høres med egne øjne

Tusinde tak, det sætter jeg stor pris på. Ja, lyd er jo umulig at beskrive så det skal høres Hvornår vil det passe dig at jeg kom forbi?
E500 årgang 2003
Brugeravatar
Alex B J
Geografisk sted: Næstved

Indlæg af Alex B J »

Kan du ikke give mit dit nummer i en PB så kontakter jeg dig
w211 sedan e280cdi v6 2007 avantgarde
Opgraderet med sportspakke og 19 amg/eftermonteret memorypakke,dynamisk førersæde,amg e55 bremser,h/k logic7,originalt canbus fyr,solgardin,distronic,Airmatic
Kommende retrofits: dynamisk passæde
Besvar