w210 320cdi ffra 2000 spørgsmål
w210 320cdi ffra 2000 spørgsmål
når jeg låser døren op i min bil og åbner den er der ligesom en blæser der går igang er der nogen der ved hvad det er for noget?? og det lyder som om at blæserens lejer er gået det lyder ikke vildt godt he he 

Re: w210 320cdi ffra 2000 spørgsmål
Tror det er din navi, drevet i den begynder at læse når døren åbnes.
ZOOM ZOOM.
ved du hvor det sidder??
Hej bylle!bylle skrev:når jeg låser døren op i min bil og åbner den er der ligesom en blæser der går igang er der nogen der ved hvad det er for noget?? og det lyder som om at blæserens lejer er gået det lyder ikke vildt godt he he
Er du sikker på at det ikke er varmeblæseren der er igang, du har vel ikke strømproblemer

Daimler!
varmeblæser ??? jeg er ved at gå kold i alle de varme halojsaer he he he:-)
Det jeg mener med navi, er CD drevet i din COMAND (radio/navigation) (hvis du har en sådan)
Hvis du har en sådan, begynder CD-drevet allerede når du åbner døren, at læse DVD eller CD i drevet (kortmateriale), det kan godt lyde lidt som en blæser hvis drevet er koldt eller lidt slidt.
Hvis du har en sådan, begynder CD-drevet allerede når du åbner døren, at læse DVD eller CD i drevet (kortmateriale), det kan godt lyde lidt som en blæser hvis drevet er koldt eller lidt slidt.
ZOOM ZOOM.
BMJ
jeg tror du har ret jeg satte øret ned til den og det lyder som om det kommer fra navien
dejligt at vide tak for det
jeg tror du har ret jeg satte øret ned til den og det lyder som om det kommer fra navien