Efter at have køret rundt med et "skurrende" bagtøj på min E220'er Årg 07 (Faceliftet), kørt 430.000, er jeg efterhånden så irriteret over denne lyd at der skal gøres noget..!
Problemet er, at jeg endnu ikke har kunnet få noget entydigt svar på hvad der skal til, da ingen pt. har kunnet svare på om jeg kan nøjes med at skifte bagtøjslejerne, eller om hele bagtøjet skal skiftes.
Jeg har fået oplyst en pris på ca. 20.000 for et renoveret bagtøj hos MB (GYYYS!!). mens andre mener der blot er tale om nogle lejer der skal skiftes. Hvis sidstnævnte er tilfældet er det jo frygteligt mange penge at bruge på udskift af hele bagtøjet..
Det jeg efterlyser er nok om der er en kyndig person herinde, der vil tage en tur i bilen og sige en gang for alle hvad der skal til..??? Jeg bor i Jylland men er i KBH en gang om ugen, så hvis det er på Sjælland den kyndige skal findes er det ok..
Det lyder som sagt "skurrende" men ikke "hylende', svært at beskrive lyden anderledes.. Lyden er der konstant, også når speederen er sluppet, dog med en tendens til at lyden forstærkes når bilen trækker...
En hjælpende hånd her ville blive umådeligt værdsat..!!